Мова викладання
Словацька
Основні предмети
Маркетинг, менеджмент, медіакультура, дигітальний маркетинг
Основний термін подачі заявок
I тур до 30.04
Орієнтовна кількість місць
70
Наявність вступного іспиту
Так є
Форма вступного іспиту
Тест
Опис вступного іспиту
Вступний іспит складається з тесту з англійської мови на рівень B2 та тесту з загальних знать в області медіа та комунікації
Перспективи
Після закінчення спеціальності Маркетингові комунікації випускники можуть працювати як: Маркетинговий спеціаліст, Комунікаційний спеціаліст, Спеціаліст з маркетингових аналітичних досліджень, Онлайн-маркетолог, Спеціаліст зі соціальних медіа, Копірайтер, PR-спеціаліст, Менеджер подій, Працівник медіа- або рекламної агенції