Медіа та комунікація

Гуманітарні науки

Про напрямок

Медіа та комунікація – це галузь, яка вивчає способи створення, поширення та аналізу інформації. Студенти вивчають журналістику, маркетинг, PR, цифрові медіа та аудіовізуальні технології. Навчання спрямоване на розвиток навичок створення контенту та комунікаційних стратегій. Випускники можуть працювати журналістами, редакторами, PR-спеціалістами, маркетологами або медіапродюсерами.

Спеціальності

Маркетингова комунікація
Marketingová komunikácia

Мова викладання
Словацька

Основні предмети
Маркетинг, менеджмент, медіакультура, дигітальний маркетинг

Основний термін подачі заявок
I тур
до 30.04

Орієнтовна кількість місць
70
Наявність вступного іспиту
Так є

Форма вступного іспиту
Тест

Опис вступного іспиту
Вступний іспит складається з тесту з англійської мови на рівень B2 та тесту з загальних знать в області медіа та комунікації

Перспективи
Після закінчення спеціальності Маркетингові комунікації випускники можуть працювати як: Маркетинговий спеціаліст, Комунікаційний спеціаліст, Спеціаліст з маркетингових аналітичних досліджень, Онлайн-маркетолог, Спеціаліст зі соціальних медіа, Копірайтер, PR-спеціаліст, Менеджер подій, Працівник медіа- або рекламної агенції

Масмедіальна комунікація
Masmediálna komunikácia

Мова викладання
Словацька

Основні предмети
Журналістика, теорія реклами, медіальна продукція, соціальна комунікація

Основний термін подачі заявок
I тур
до 30.04

Орієнтовна кількість місць
50
Наявність вступного іспиту
Так є

Форма вступного іспиту
Тест

Опис вступного іспиту
Вступний іспит складається з тесту з англійської мови на рівень B2 та тесту з загальних знать в області медіа та комунікації

Перспективи
Звукорежисер, камерамана, графік, монтажер, асистент режисера, фотожурналіст, редактор/репортер, дизайнер мультимедійної комунікації, спеціаліст з соціальних медіа, продюсер аудіовізуального контенту, продюсер онлайн-контенту, адміністратор веб-контенту, онлайн-редактор, блогер/влогер, працівник медіа-агентства.

Прикладні медійні науки
Aplikované mediálne štúdiá

Мова викладання
Словацька

Основні предмети
Журналістика та медіальні тексти, історія медіа, медіальний менеджмент, вступ до масмедіальної комунікації

Основний термін подачі заявок
I тур
до 30.04

Орієнтовна кількість місць
30
Наявність вступного іспиту
Ні немає

Перспективи
Випускники спеціальності можуть працювати в журналістиці, PR, маркетингових агентствах, телебаченні, радіо, онлайн-медіа та рекламних компаніях. Також вони можуть займатися управлінням соціальних медіа, контент-менеджментом, виробництвом аудіовізуального контенту та аналітикою медіаринку.